Translate

12 października 2011

Tuesday's Gone 3



Coś mnie ostatnio naszło na niebieskie kolory. Zrobiłam kolejny naszyjnik, ale z domieszką brązu i beżu.
Ostatnio wspominałam, że moje prace będą niedługo dostępne na jednej z internetowych galerii. Kto odwiedza mojego bloga dość często, pewnie zauważył, że pojawił się link do galerii Kufer Art. Strasznie się cieszę, że mnie przyjęli.
Niestety na blogu umiałam umieścić tylko link, nie umiem zamieścić loga czy baneru Galerii. Jeśli chodzi o takie techniczne rzeczy to noga jestem straszna. Dobrze, że w ogóle umiałam blog założyć :-)

2 komentarze :

  1. Uwaga- podpowiadam co i jak :)
    Ściągamy obrazek kuferartu ;) W projekcie naszego bloga klikamy "dodaj gadżet" następnie wybieramy opcje zdjęcie. Zaznaczamy- wklej obrazek z naszego komputera i w miejscu na link wpisujemy adres strony, do którego ma nas obrazek poprowadzić :)

    A tak poza tym piękny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń